2018 最後一擊四日五夜曼谷篇

我一路等香港航空堆出特價優惠香港飛曼谷來回$1000連稅,可惜等極都等唔到。唯有投靠Asiamiles!

嘗試waitlist 聖誕節當然失敗,唯有黎個Pre Xmas Trip。

行程如下

Day 1 ✈️到曼谷🚕去酒店 Somerset Mansion Asoke🚶‍♀️Terminal 21 附近食泰菜

Day 2 🚉去集合 KKDay 一天團🚎大城觀光狂打卡🚎水上市場🚎火車夜市晚餐🚉回酒店

Day 3 🚈Siam Paragon唱錢及食午餐 🚉💆‍♀️Treasure Spa🚶‍♂️Thong Lor 小夜士🚈酒店

Day 4 🚕 La Vendôme Lunch🚕Tesco Lotus Extra超市🚕酒店🚶‍♂️Kalpapruek 晚餐🚕Siam Niramit Show

Day 5 🚶‍♂️🍜🚕✈️

你可能會問點解Day 3 先唱錢?事緣係我資料蒐集做得不足,應該係機場間 SuperRichTH 唱錢,一來個Rate靚而且之後Day 2 既一天遊又冇時間唱。我唯有用住之前黎泰國洗乘的泰幣到 day 3 先有時間唱。

最後一天係酒店對面食多碗魚旦粉再買啲餸回家🙂

今個旅程時間太短有好多地方都未得閒去發掘,下次一定要去試吓包括胡慧聰介紹嘅food Villa同埋唐人街嘅鋪頭仔

泰國曼谷陣容頂成歌舞Siam Niramit Show

呢個 Show 一啲都吾 hea 連大皇都大讚!

要去睇 Show ,可以用唔同方法網上訂飛,集合左我唔同的索資料蒐集,得出嘅結論係用 Klook 買的普通位最吸引,大概190 hkd 一人。價錢方面會跟着泰幣有啲浮動!市面上有好多Package 票連自助晚餐,我本人並不推薦!

如果你從來都未用過Klook 可以用我以下連結為你慳$25 hkd !

https://www.klook.com/zh-HK/invite/X1171?c=HKD

訂了票之後你會收到一個確認電郵有個QR code用來即場換門票!我親身試過Klook 安排的位真的唔錯,都幾正中,位置是 N12 及 N13。本人反而覺得唔好坐得太前,因為個舞台太大如果坐得太前比較難睇!

盛大嘅場面仲有兩隻大象幾次出場,真係唔知訓練點樣阻止佢哋在舞台上便便?😰😱😨 真係步步驚心

要到達場館的方法,你可以選擇坐的士或撘 MRT 到 Thailand Cultural Center 全免費Shuttle。回程同樣有免費Shuttle 送你去 MRT 另一個站!

多提一句,表演時唔可以攜帶相機,電話當然可以啦!入場是老公食咗誠實豆沙包話有相機,結果職員話要保留相機係佢哋度,我堅持唔會影相,叫佢唔好保留我嘅相機,結果我成功得逞!

曼谷Siam Paragon 有乜好食?

1)Afteryou Dessert 都吾洗我多介紹,佢既 Signature Honey Toast 的確令很多遊客慕名而來!現在泰國周圍不同Mall都有佢嘅分店!

最近佢推出之榴槤雪條95 Bhat 一支,味道唔錯又唔怕太甜,大家不妨一試!

2) 位於四樓Laem Charoen 海鮮非常出名,特別係佢已經拆了肉既蟹及賴尿蝦仲有佢最出名嘅炸魚!你都不用錯過,價錢方面亦非常合理!

適合住喺Siam Kempinski 酒店臨上飛機前作午餐。

2018又一曼谷新酒店Somerset Mansion Asoke @ Bangkok

屬於Ascott 旗下的 Somerset Mansion Asoke 於年初開業!

又身痕想住 One bedroom 就選了 One Bedroom Deleux 🛋期望佢會free upgrade 我到 One Bedroom Premier ,可惜發夢都冇咁早,房間很 Full ,店長唯有安排兩天免費早餐給我!佢話下次一定upgrade俾我喎😅,咁唯有下次先升你做總經理啦。😂😂😂

位置方便距離B T S Asoke 同 Sukhumvit MRT 大概 15分鐘左右,酒店提供無限時段至晚上10時的免費篤篤穿梭至BTS / MRT。

價錢方便由於我是Ascott member,利用官方網站訂購四晚成為 12560 Bhat 即 hkd 752 一晚唔包早餐!

其實個早餐相當垃圾所以唔好貪!

酒店方面沒有太大驚喜,但以呢個價錢其實都相當抵住。酒店最貼身的位置是提供洗衣粉及住客洗衫完全滿足和大王嘅要求。(行李全部乾淨衫回港)👕👚

我最心怡的泰國Fushion 餐廳 Kalpapruek

呢間餐廳CP值超高,是由泰國酒店的服務員推介,佢位置不算方便但grab taxi 去便行了,此終位於市區! 環境方面簡直是十分舒適及寬堂,又唔怕嘈吵可以慢慢享用食物。

所謂Fushion 因為除了泰菜也有西餐,西餐價錢徧貴,我建議主力泰國菜!

呢間餐廳源自1976年來頭不少,今回order 了

1)青瓜肉碎蝦沙律⭐️⭐️⭐️⭐️

2)香葉包鳮⭐️⭐️⭐️⭐️

3)單骨炸雞翼 x 2碟 (my favourite,一定要趁熱食)⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

4) 蝦漿炒通菜⭐️⭐️⭐️

5)🥢濕炒牛肉河 ⭐️⭐️⭐️⭐️

6) 可樂 x 2 🥤

合計 1001 Bhat (即 250 hkd) 抵到冇朋友

上回報導,請看以下連結

http://bibilui.com/2017/04/14/%e6%b3%b0%e5%9c%8b%e6%9b%bc%e8%b0%b7fushion-%e6%b3%b0%e8%8f%9c/